בחירה נכונה של חברת הדברה לתעשייה

אם אתם מעוניינים לדעת כיצד לבחור שירות הדברה למשרד או למפעל, גיבשנו לכם כאן את סט הכללים הנכון לבחירת החברה המבצעת. הדברה למפעלים ולאזורי תעשייה היא נושא חשוב עבור כל מי שבבעלותו שטחי ייצור. השטחים הללו כמובן צריכים להיות חפים ממזיקים על מנת לאפשר עבודה חלקה וללא פגיעה בתוצרים. במפעלים לייצור עץ הנושא חשוב שבעתיים למניעת הגעת מכרסמים, נמלים וטרמיטים.

ודאו שהחברה מאושרת על ידי משרד החקלאות

ההבדל בין מדבירים שהוסמכו על ידי משרד החקלאות למדבירים אורגניים הוא שמים וארץ כשמדובר במפעלים ואזורי תעשייה, ולטעמנו גם כשמדובר בבית מגורים. הדברה אורגנית מסייעת לפתור חלק קטן מאד מהבעיות, לרוב באופן נקודתי כמו הרחקת יונה שקיננה במרפסת. הדברה כימית שאושרה על ידי משרד החקלאות מאפשרת לבער סופית את תופעת המזיקים ולדאוג שהם לא ישובו להתנחל באזור התעשייתי שלכם. לרמה כזו של הדברה חשוב לשאוף ולכן כשאתם מחפשים חברות הדברה לתעשייה, בררו שמדובר בשירות הדברה של ממש, המאושר על ידי משרד החקלאות, ולא בחברה אורגנית המחזיקה בתכשירים טבעיים מן הצומח.

ודאו שהחברה מדבירה מפעלים מהסוג שאתם מנהלים

לעתים, חברות הדברה לתעשייה מתמחות בתחום מסוים, למשל הדברת מפעלי ייצור עץ, ולעתים הן כלליות ומשרתות את כל סוגי המפעלים. חשוב לוודא כי חברת הדברה לתעשייה שאתם שוקלים לבחור מתמחה גם במפעל מהסוג שאתם מריצים על מנת להבטיח את התהוות השירות באופן מקצועי.

בדקו האם החברה עובדת עם לוח זמנים ממוקד מטרה כבר מההתקשרות הראשונית

חברת הדברה למפעלים יכולה למסור לכם מסרים ש- “יהיה בסדר” ולאפשר לכם לקבוע תאריך בו מגלים שהמפעל כלל לא מוכן להדברה, או שהיא יכולה להיכנס למצב אקטיבי כבר מיום הפנייה הראשון אליה ולהנחות אתכם מה לפנות וכיצד להיערך עם המפעל להדברה. לכזו חברה מומלץ לפנות כשצורכים שירות הדברה לתעשייה.

סכמו עם החברה על תעודת אחריות בתום השירות

תעודת האחריות של חברות הדברה היא מדבקה רחבה שניתנת להצמדה לכיור או למקרר, ובה מצוין תאריך ההדברה וסוגי החומרים שנעשה בהם שימוש. בדרך זו, המדביר הבא שלכם יידע בדיוק מה לעשות כאשר הוא יידרש לספק לכם שירות הדברה למפעלים בעתיד הרחוק.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים