בחירת דלתות פנים מעוצבות לבית

דלת היא אומנם לא רהיט ואפילו לא גוף תאורה, אך יחד עם זאת אין להתעלם מהעובדה שלצד ההיבט הפרקטי היא גם מהווה פריט עיצובי וזאת כי מדובר על שטח פנים יחסית גדול שתופס את העין ועמו באים במגע מספר פעמים ביום. על כן על דלת פנים להשתלב עם הנראות הכללית של הבית ואף להשלים את האווירה הרצויה. מכאן שאין להתייחס את קטגוריית “דלתות” כמובן מאליו, אלא יש להתייחס היטב אל שלב הבחירה, וזאת מתוך מחשבה של מה מחפשים ומה מבקשים להשיג.

לפי בקשה

כיום תחום דלתות פנים אינו כשהיה, כיום ניתן למצוא הרבה יותר חומרים שמשמשים עבור הרכבת הדלת ועל כן מדובר על עולם של אופציות ואפשרויות וכל היופי שניתן לשחק בין השילובים השונים על מנת למצוא את המראה הנכון ביותר. כמו כן אין לבנות את מפתח הדלת לפי מידה קבועה מראש, אלא כיון שכיום ניתן להזמין דלת לפי מידה אישית, ניתן לדבוק בצורך ובחזון ומכאן לצאת אל עבר נתוני הדלת הרצויה. מכאן שניתן ליצור דלתות גדולות ורחבות ובאותה נשימה יש לציין שמומלץ בחדרים מסוימים בבית להגדיל את המידה הסטנדרטית של הדלת, וזאת בהנחה ומדובר על חדר שמבקשים להכניס אליו ציוד גדול בתדירות גבוהה.

בין חוץ לפנים

אם נעצור ונבחין בין דלתות פנים לבין דלת כניסה רב בריח נמצא שדלתות פנים לרוב יהיו יותר זולות באופן משמעותי וזאת כי הן לא צריכות להיות עמידות לתנאי מזג האוויר ולא צריכות להכיל מנגנוני נעילה מתקדמים. עם זאת כאשר מדובר על דלתות פנים יש לקחת בחשבון נתון כגון בידוד אקוסטי על מנת להבטיח שקט מרבי כאשר מבקשים לסגור את הדלת וללכת לישון.

צבעוניות

מבחר רב של צבעים מחכים עבור דלת פנים, ואפשר גם לשדרג את הדלת הקיימת עם טפט לדלת, ועל כן על כל אחד לשאול את עצמו האם הוא מעדיף שהדלת תשתלב עם צבע הקיר, או לחלופין האם הוא מבקש לשבור ולרענן את המראה הקיים עם נגיעות של צבע. על כן יש לקחת את מירב השיקולים בחשבון ואין להיצמד למוכר רק מתוך הרגל.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים