בנייה קלה למגורים מחיר ופרוצדורה

מעוניינים לדעת במה כרוכה בנייה קלה למגורים? במאמר זה נספק את כל המידע על מגורים על בסיס מבנה שנוצר או הוסדר באמצעות בנייה קלה. היתרון הגדול שלה הוא בכך שמדובר בייזום בינוי שהוא משמעותית יותר זול מאשר בנייה מבטון. בשל כך, דיירים רבים בישראל מוותרים על משכנתת מיליוני השקלים לרכישת דירה ראשונה וקובעים את משכנם באמצעות פתרונות בנייה קלה. גם בעלי דירות קיימות בישראל משתמשים בטכניקה כדי להסדיר תוספת חדר במחיר מיטבי ביחס לפרויקט מבוסס בטון.

בניית בית חדש מבנייה קלה

פרויקט זה נחשב ליקר ביותר בבנייה קלה. כאשר קובעים עבור בנייה קלה למגורים מחיר הנוסחה מתהווה על פי מטר בנייה ובהתאם לסוג החומרים. כשבונים בית מאפס בבנייה קלה משתמשים בפאנלים מבודדים ולא בבטון ולכן אין חפירת יסודות. יחד עם זאת, איכות החומרים, בנייתם וחיבורם מצריכים עלות יחסית גבוהה. היתרון הוא שמי שמסדיר כזה בית זוכה לגור בבית ירוק וידידותי לסביבה, המבוסס על חומרים איכותיים הן בקירות החיצוניים והן בפנימיים. ברוב המקרים, מדובר על בתים שהם בנייה קלה מעץ ובחלק הפנימי ישנו גבס כדי שניתן יהיה לתלות תמונות ולקדוח מדפים וארונות.

סגירת מרפסת או גג בבנייה קלה

נחשב לפרויקט שבעלי בתים רבים בישראל משתמשים בו כדי להשלים את הייזום. מדובר בדיירים שקיבלו היתר לסגור מרפסת או שגג הבניין בבעלותם והם מעוניינים לבנות עליו עוד חדר. פרויקט זה מבוסס אף הוא על בנייה קלה מעץ, אלא שכאן כמות החומר הנדרשת מופחתת. בהתחשב בכך שמדובר בבית קיים ולא חדש, עלות הייצור אינה יקרה ומאפשרת לדיירים רבים להוסיף חדר מגורים איכותי.

הסדרת מבנה יביל

מבנה יביל הוא קרוון מגורים בו ניתן לגור וגם לנהוג כאשר עוברים מחניון לחניון. בעלי קרוונים החיים בזוגיות מצטיידים גם בכלי רכב ואז במעבר אחד מבני הזוג נוהג בקרוון והשני ברכב. בדרך זו ניתן להתנייד עם האוטו בעיר בה חונים ואת הקרוון לשמור כפתרון דיור בלבד. הסדרת מבנה יביל ניתנת למימוש גם בקרב רווקים המתניידים בערים עם אופנועים או אופניים חשמליים. עבור בנייה קלה למגורים מחיר נקבע כאן על פי גודל הדגם, כמות החדרים ואיכות חומרי הייצור החיצוניים והפנימיים של ההתקן.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים