דברים שכדאי לדעת על בחירת שערים חשמליים באופן מקצועי

שערים חשמליים מומלץ לדעת כיצד לבחור. אלו התקני הכניסה הראשיים לבית שלכם ולכן מאד חשוב להסדיר אותם כמו שצריך. במאמר זה נספק את כל המידע שבאמת חשוב להכיר אך תחילה חשוב שתיעשה הבהרה: יש להבדיל בין שערי ממסר לשערים חשמליים. שערי ממסר הם שערים ככל השערים, מכניים, ללא כל נקודת חשמל או מנוע. אבל, ניתן להתקין על המנעול שלהם מעגל חשמלי זעיר שנקרא ממסר חשמלי. המעגל הזה מחובר לאינטרקום ויכול לפתוח בעזרתו את השער. שער חשמלי לעומת זאת הוא כזה שלא תלוי באינטרקום או באיזשהו מעגל תקשורתי אחר. יש לו מנוע עצמאי שמופעל בעזרת שלט. ניתן להפעיל גם בעזרת אינטרקום אבל אין משמעות לדחיפה שלכם. כשהאינטרקום מאשר, השער פשוט זז בעזרת המנוע שלו. המאמר מבוסס על בחירת שער חשמלי, כי שער ממסר הוא למעשה שער מכני.

הבחירה צריכה להיעשות על פי תקן

שערים חשמליים צריכים בראש ובראשונה להיות תקניים. מהם שערים חשמליים תקניים? שערים שניתן לעצור אותם בכוח הזרוע. אם לשער קטן ודק מוצמד מנוע של שער למושבים ומפעלים, המשמעות היא שהוא יטוס באבחה אחת, יסכן עוברים ושבים ולא יאפשר לכם לעצור אותו ביד. שער כזה אינו תקני ואסור שיירכש. שערים חשמליים צריכים להיות תקניים בלבד למען בטיחותכם ובטיחות שכניכם ואורחיכם.

מומלץ להשקיע בעיצוב השער ולתכנן אותו היטב

עיצוב של שערים חשמליים חייב להיעשות בקפידה רבה. העיצוב שלהם מוכרח להיות מבוסס על אמות מידה דקורטיביות שכרוכות בחצר שלכם. לא חובה להיצמד לתוואי הגדר. את זה נהוג לעשות בחנות מומרי אלומיניום כשמחליטים לרכוש שם שערים. אבל כן חשוב שתהיה תאימות למעקות בטיחות הנמצאים בחצר, לגדרות פנים, לריהוט גן בצבע מתכתי, ועוד. בדרך זו אתם בוחרים שערים חשמליים המתאימים לעיצוב החצר שלכם גם בצבע וגם בצורה.

חשוב לבחור שערים המתאימים לפרספקטיבה במרחב

אם החצר שלכם קטנה מומלץ לבחור שערים חשמליים דקים ואם היא גדולה מומלץ שהם יהיו עבים. בדרך זו אתם מספקים תשקופת מלאה למה שנעשה בחצר ולא בוחרים שער שיעמוד בצורה מגושמת כשהוא בולט מדי או חסר מדי בעיצוב שלו.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים