הבית מוזנח ומלוכלך? עובש על הקירות? גרוטאות בחדרים? הזמינו שירות פינוי דירה

בית מוזנח ומלוכלך הוא ללא ספק בעיה עבור הדייר, אבל האתגרים מתעצמים שבעתיים כשמדובר בבית אגור, עם גרוטאות מיותרות פזורות בכל רחביו. אם לבית יש עליית גג, ובגג שלכם יש גרוטאות, כולל חפצים כבדים שמסוכן להסתובב איתם בגובה רב, מומלץ מאד להזמין שירות פינוי גגות מוסמך, אשר יגיע עם אמצעי הגנה ייעודיים לעבודה בגובה ויבצע את הפינוי. חברה זו מבצעת פינוי לכל הדירה שלכם ודואגת לניקיונה בסיום השירות. להלן כל מה שאתם צריכים לדעת על השיפוץ הכי חשוב בבית שלכם – פינוי הדירה.

פינוי גגות ועליות גג

בבתים רבים שהם קומה אחרונה בבניין או פרטיים, יש גישה ישירה לגג: מסדרון עם מדרגות עליית גג שבסופן מגיעים לגג. אם המרחב הזה חסום על ידי גרוטאות, או כל שכן – על הגג ישנן גרוטאות שאפסנתם בו בימי העבר, יתבצע פינוי מלא שלהם. במידה והחפצים עומדים במקומות מסוכנים ללא מעקה, הפינוי יתבצע באמצעות צויד ייחודי לעבודה בגובה, ובמקרה של תכולות גדולות וכבדות הן יורדו מן הגג לקרקע הסמוכה לבית ישירות באמצעות מכשור מכני וחשמלי ייעודי.

פינוי עובש וטחב

יתבצע פינוי עובש וטחב במלואו מכל דירה. הקירות והתקרות של הדירה שלכם ייראו במיטבם, מקורצפים, חלקים ויפים, עם ריח בישום נהדר שיעלה מהם. פינוי דירה כולל גם פינויים קשים ביותר, כמו טחב מהקירות. זה חלק אינטגרלי מהשירות והוא מגיע לכל מי שבכוונתו לפנות את דירתו ולהחזיר אותה שוב לכשירות מגורים מלאה.

ניקיון יסודי לכל רחבי הדירה

ניקיון הוא חלק מפרויקט הפינוי וכשמדובר על ניקיון של חברת פינוי דירה, התוצאה היא בדרך כלל מרשימה במיוחד. צפו בתמונות של חברת פינוי דירה המשולבת עם חברות שיפוץ בתים או מגיעה לפנות אחרי שבוצע שיפוץ ללא ניקיון כדי להבין את הסטנדרטים הגבוהים בהם החברה עומדת.

סילוק התכולה לאתרים מורשים בלבד

הגרוטאות שלכם יפונו אך ורק ואתרים מורשים. אף דייר לא רוצה עניינים עם העירייה בה הבית שלו נמצא, וכשהתכולה מפונה לרחוב זה מה שקורה, ולרוב גם מסתיים בקנס יקר ביותר. בחברה פינוי דירה אחראית, הפינוי מתבצע אך ורק לאתרים מורשים.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים