הדברת עכברים והרחקתם מסביבת בתיכם

מהי הדברת עכברים וכיצד היא מתבצעת? בדרך כלל, מדבירים משתדלים שלא להרוג פיזית את העכבר כי בדומה לחולדה, זו חיה שמפיצה מחלות כשהיא נהפכת לגופה. גופת עכבר בדרך כלל מצריכה התרחקות מהמקום ודיווח לשירותי העירייה או המועצה שיפנו את המכשול. לכן, ברוב המקרים מדובר על שירות הרחקת עכברים. יחד עם זאת, ישנן חברות הדברה שבאות ליום עבודה ארוך בידיעה שהעכבר ימות בעקבות החומרים בהם הן מצוידות. הן נערכות גם לפינוי ולחיטוי מיוחד של הבית. ההמלצה שלנו היא להתמקד בהרחקה. ישנם פתרונות ירוקים רבים שמסוגלים לגרום לעכברים להסתלק מבתיכם לצמיתות.

פתרון מס’ 1 – החרשת עכברים

החרשת עכברים נעשית באמצעות מכשיר אלקטרוני בעל תדר אולטרסוני: אתם כמשתמשים לא תשמעו דבר (להוציא מקרים חריגים בהם המפגע התרחש בחדר אולפן ביתי עם ציוד רגיש, אולי) אבל העכבר ישמע גם ישמע ויסבול כשהוא מאזין לצלילים הללו. כתוצאה מההפעלה, הוא לא יגיע יותר לבתיכם. מכרסמים באופן כללי, ולא רק עכברים, הן חיות אשר יש להן זיכרון המתבסס על מיקום ולכן הם לא יגיעו לאן שהושמע הרעש האולטרסוני.

פתרון מס’ 2 – הפצת חומר בעל ריח שדוחה את העכברים

ניתן להפיץ חומר שגורם לעכברים לתחושה לא טובה בריריות האף ועל כן לברוח מהמקום. בדומה למכשיר האולטרסוני, מבחינתכם אין שום שינוי בארומה של החדר בו נתגלו העכברים, אבל עבורם השינוי קיים והם לא ירצו להגיע יותר לאזור בו הם סבלו ריח מחניק ולא מזמין. תחושת המחנק, הקבס והגועל שתתגלה על ידי חוש הריח שלהם תגרום להם שלא לפקוד את בתיכם שוב.

פתרונות ירוקים – פתרונות דור העתיד

הרחקת עכברים בשיטה ירוקה היא הדרך האולטימטיבית להתמודד עם עכברים בימינו. במקרים רבים, דווקא מי שבחר למרוח חומר ממית במחילות שלהם ולפנות את הגופות מצא את עצמו עם עכברים חיים כעבור מספר חודשים. הם לא ערים לסכנות של פגיעה בלהקת מכרסמים שהייתה שם לפניה ולכן הם יבואו כל עוד לא תעשו שיפוץ ותסגרו את המחילה (וישנם מקרים בהם היא נסגרה והם חפרו אותה שוב). במקרה של הרחקת עכברים ירוקה, רוב הסיכויים שתהיו חופשיים מהגעתם לפרק זמן ארוך.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים