הובלות לסטודנטים – כמה טיפים חשובים

אין ספק, כי להיות סטודנט, זה אומר לחיות בהרבה צמצום, לנסות לחסוך כל שקל איפה שאפשר, אבל כמובן להוציא כמה שאפשר על בילויים במהלך התואר. אין מה לעשות, החיים הלוחצים בלימודים גורמים לצורך הרב בהתאווררות במהלך התואר עם החברים כמובן, על מנת לסיים את התואר בשלום, עם הישגים וציון טוב.

במהלך התואר (גם בתחילתו וגם בסופו) מוצאים את עצמם סטודנטים רבים זקוקים לשירותי הובלות שונים, בעיקר לצורך מעבר דירה. לא פעם, סטודנטים עוברים כמה דירות במהלך התואר (מאוד נפוץ בעיקר אצל הסטודנטים שלומדים בחיפה, ירושלים, תל אביב ובאר שבע) לאור המחירים המשתנים בשכירות, מעבר לגור עם חברים חדשים מהלימודים או שינוי אזור.

הובלות יכול להיות עסק לא זול, אך אפשר לחסוך בו כסף אם שמים לב לפרטים הבאים:

  1. כמות הפריטים להובלה- ככל שיש יותר פריטים להובלה, כך גם מן הסתם המחיר שלה יעלה. אם אפשר להעביר כמה פריטים באופן עצמאי ויש את היכולת לעשות זאת, זה יכול לחסוך בשקט כמה מאות שקלים או לבחור חברת הובלות קטנות ולא גדולות.
  2. לבחור תאריך מתאים- אחד הדברים המשמעותיים ביותר על מנת לחסוך כסף בהובלה כאשר עוברים מדירה לדירה הוא התאריך שבו עושים את המעבר. בדרך כלל בתחילת החודש ובסוף החודש הכי עמוס אצל המובילים ולכן הם ייגבו יותר כסף עבור ההובלות במקרים שכאלו, כך שאמצע החודש זה תאריך מצוין לחיסכון.
  3. אם כבר מדברים על תזמון, לא פחות חשוב זה העונה שבה עורכים את ההובלה. בקיץ מן הסתם יש יותר הובלות כך, שעם עליית הביקוש גם עולים המחירים.
  4. לארוז לבד- אם יש צורך לארוז דברים, כדאי לעשות את זה לבד. כמובן שהמובילים מספקים שירותים כאלו, אבל כדי לחסוך כמובן שעדיף לארוז לבד.
  5. לציין את העובדה שאתם סטודנטים- לא להתבייש להגיד למובילים השונים שאתם סטודנטים, הם כמובן ערים למצב ויודעים כי לסטודנטים קצת יותר קשה עם התשלום, כך שלרוב הם ינסו לתת מחיר הוגן.

בסופו של דבר, גם אם אתם סטודנטים, אין סיבה להוציא סכומים גדולים על הובלות, ניתן למצוא מובילים שיובילו את החפצים הנדרשים במהירות, יעילות ומקצועיות.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים