הובלות קטנות – מתלבטים לגבי זהות החברה? ככה תוודאו שצפוי לכם יום הובלות מוצלח

בתחום כמו הובלות קטנות מאד חשוב לבחור בזהירות וביסודיות את החברה. הובלות קטנות נושאים עמן דברים גדולים וחשובים שהדבר האחרון שאתם רוצים הוא שהם יאבדו, יישרטו, יישברו או יינזקו בכל דרך שהיא. לשם כך, הקמנו מקבץ עצות קטן עבור הובלות קטנות. בתל אביב, נחשב השירות לפופולארי במיוחד, ועל כן מי שגר בעיר העברית הראשונה ונמצא לפני מעבר דירה ודאי יתעניין בקריאת שורות אלה.

חברת ההובלות צריכה להיבחר על בסיס מקצועי בלבד

מאד חשוב לבדוק כי אותה חברת הובלות קטנות מבצעת את המוטל עליה בצורה הטובה ביותר. אם מדובר על סחיבת פסנתר, מאד חשוב שהיא תציג לכם עובד שיודע לסחוב, ולא בחור שזה עתה השתחרר מצה”ל ועובד בעבודה מועדפת. זה ריטואל שקורה בלא מעט חברות גם בתחום סחיבת המקררים ויתר התכולה שמוגדרת כבדה מאד. אם יש לכם כזו תכולה, אל תתביישו לתחקר את המזכירה בחברה, לשאול לזהותם של העובדים הסוחבים, גיל, ניסיון, יכולת מעשית לבצע את העבודה, וכד’. כמו כן, חשוב לוודא כי אותה חברת הובלות קטנות יודעת לבצע את המוטל עליה בתחום ברמה הבסיסית: אבטחת ארונות ומגירות עם ניילון נצמד ואיזולירבנד, אבטחת מסכים ואביזרים מזכוכית עם ניילון פצפצים, וכד’.

בדקו שהחברה זמינה בעיר שלכם וחסכו בהוצאות לוגיסטיקה ותפעול

יש לבדוק כי החברה פעילה ב- דל”ת אמותיכם ולא מגיעה כי הזמנתם אותה בתשלום נוסף. איך תבדקו את זה? פשוט חפשו עם השם של העיר בה אתם גרים. אם אתם מתל אביב, חפשו חברת הובלות קטנות בתל אביב. בדרך זו תזכו לפגוש בחברתה הובלות קטנות שהמחיר שלה יהיה כלכלי באופן יחסי.

ודאו כי החברה מובילה נכסים מהסוג שאתם מבקשים להוביל

מאד חשוב שלחברה יהיה את הניסיון הדרוש בביצוע ההובלות שאתם מחפשים: הובלות משרדים, הובלות בתים פרטיים, הובלות דירה שנמצאת בקומה כלשהי בבניין, וכד’. ככל שתרדו יותר לפרטים על ניסיונה של החברה – תמצאו שירות הובלות קטנות טוב יותר, מזמין יותר וכמובן איכותי הרבה יותר מאשר כל אחד שמקביל לו.

אנו ממליצים לתאם את ניקיון שטח המוצא בתום ההעמסה על ידי נציגי החברה ולתת להם טיפ על הובלה טובה!

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים