חיטוי מאגרי מים – פרויקט יישומי שהוא חובה בכל בניין מגורים

חיטוי מאגרי מים

מאגר המים של הבניין חייב לספק לכם מים ראויים לשתייה ולשימוש לוגיסטי ביתי בכל ימות השנה. אם אתם חשים כי איכות המים מתדרדרת, הם נעשים צהובים ולא מסוננים כהלכה, אל תהססו להזמין שירות חיטוי מאגרי מים. עובדי השירות יבחנו את טיבו של מאגר המים שלכם ויגבשו דרכים לטהר אותו ולהפוך אותו שוב לספק מים איכותיים.

טיהור מי שתייה

חיטוי מאגרי מי שתייה אמנם אינו שירות שמסופק לדיירי בניינים, אלא רק במאגרים גדולים של חברות המים, אבל מאד מומלץ לבחור בחברת שירות שתביא את רמת הטיהור של המאגר שלכם כמה שיותר קרוב לשם. כשהמים נקיים עד כדי כך שניתן לשתות מהם, המאגר שלכם מגיע לרמה הגבוהה ביותר של אספקה וניתן להשתמש בו לכל צורך אחר ללא חשש מאובדן איכות בטווח הזמן הקרוב.

ניקיון המאגר ודאגה לאספקת זרם מים לבן

מאד חשוב להסדיר מול חברת שירות חיטוי מאגרי מים את ניקיון המאגר ברמה כזו שמים צהובים יהפכו להיות נחלת העבר. הניקיון חייב להתבסס על אמצעי טיהור מתקדמים אשר ידאגו לכך שמקור המים שלכם יוכל לשרת אתכם בבטחה, וללא חשש מהוצאת מים באיכות לא טובה.

חשוב לא להתמהמה: זיהיתם הידרדרות במים בבניין? הזמינו את השירות

התמה מהות עם הזמנת שירות חיטוי מאגרי מים עלולה לגרום להתגברות האבנית בחלל המאגר, מה שצפוי להסב נזקים הרבה יותר קשים מאשר בשגרת לכלוך רגילה של מאגר המים שלכם. מאגר עם אבנית אינו כמו קומקום או סיר ביתי עם אבנית. זה יצריך הסרה הרבה יותר מסיבית, הכוללת השבתה של הזרמת המים לדירות הבניין לפרקים ליישום מלא של הטיהור. אל תתנו למאגר שלכם להגיע לכך. זיהיתם הידרדרות? הזמינו באופן מידי שירות חיטוי מאגרי מים.

כך תתקשרו עם חברת חיטוי מאגרי מים

בקשו מהחברה חוות דעת על מאגר המים בבניין שלכם ועל התיקונים הנדרשים לביצוע החיטוי. בקשו את רשימת המשימות הקבלניות שיש לבצע בהצעת מחיר מסודרת הכוללת מפרטים מלאים של עבודות וקבלו החלטה בהתאם לכתוב בה, ועל פי תקציבכם כוועד בית או חברה מנהלת.

חיטוי מאגרי מים

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים