טיפים לבחירת אדניות מעץ

מעוניינים לדעת כיצד לעצב את גינתכם באופן חסר תקדים? עם אדניות מעץ אתם יכולים לבסס בה עיצוב מושלם ולהגיע הכי רחוק שאפשר בדקורציה הפנימית שלה! עם אדניות מעץ, הגינה נראית מרשימה עוד לפני שהוטמע בהן השתיל הראשון. בואו למצוא עבודות מעצבים איכותיות ולגבש את הגינה שלכם בעיצובים חסרי תקדים.

בחירה ראשונית של אדניות מעץ

את הבחירה הראשונית אנו ממליצים לגבש בהדמיית מחשב של חנות עיצוב אדניות עץ. חנות זו מתמחה אך ורק באדניות ואך ורק בייצורן מעץ ועל כן תוכלו למצוא בה מגוון רחב של דגמים, מודרניים בצורת מלבן, אותנטיים בצורות עץ מקוריות של פעם, ועוד. על מנת לבחור את האדנית שאתם צריכים יש לבחור לה את העיצוב שמתאים לחצר שלכם ואשר נושא חן בעיניכם. הדמיית המחשב מאפשרת לכם להתחקות במדויק אחר אדנית מעץ בדגם זה ולבחור אותה.

גיבוש מבנה האדנית והייעוד שלה

את האדנית ניתן לגבש על הרצפה או על המעקה. אדניות מעץ למעקה הנן קטנות ודקות עם הלבשה על המעקה באמצעות פרזול ייעודי. אדניות להנחה על הרצפה  הן אדניות ענק שנראות כמו מדפי בית גדולים. אדניות אלה מונחות ישירות על רצפת החצר וניתנות לגידול צמחים ושתילים, ממש כמו שעושים בכדי ענק. גבשו את המבנה על פי מה שאתם מתכננים במרפסת ובחצר. מומלץ לגשת עם תכנון מראש כדי למצוא בקלות את המוצרים שאתם צריכים.

בחירה מושלמת של צבע האדניות

אמנם האדניות הן מעץ אבל עץ הוא אחד החומרים הכי קלים לצביעה מסיבה פשוטה: הוא פשוט נשאר ונראה חלק אינטגרלי מהמשטח, בשונה ממוצרים דמוי עץ כמו MDF שם הצביעה בלתי אפשרית כי זה חומר סופח. לכן, כשאתם קונים אדניות מעץ אתם יכולים למצוא מגוון רחב של צבעים שאינם עץ שיכולים להעשיר את החצר שלכם. לכן, אדנית מעץ לא מיועדת רק לגינה בעיצוב אותנטי עתיק, אלא גם לבעלי בית מודרניים המבקשים למצוא אדניות בצבעים מיוחדים, לעתים לא כל כך שגרתיים כמו צהוב, אדום, כחול, ריבוי צבעים וכד’.

אדניות שהן כאן בשביל להישאר

כאשר אתם מבססים את בחירתכם על אדניות מעץ אתם למעשה בוחרים את המוצר המושלם שהוא בחזקת “כאן כדי להישאר”: עמיד לטווח ארוך, עמיד בגשם, וצפוי להישאר שלם ושמיש למשך שנים רבות. זהו היתרון האמיתי של אדניות מעץ לשימוש חיצוני.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים