טיפים להרחקת יונים מהבית

הרחקת יונים נעשית באמצעים שונים אשר מטרתם היא סילוק תמידי של המעופפים הטורדניים ממרפסת הבית ומהגגון של הכביסה. הם מצריכים הרחקה על אף שהם, שלא כמו עורבים או עופות דורסים, לא מנקרים ולא פוצעים עם הטלפיים. היונה היא פשוט חיה מסוכנת בהיבט התברואתי. היא מעבירה מחלות ובמיוחד כיום יש לנהוג בה במשנה זהירות ולא להסס להרחיק אותה מהמרפסת שלכם. במקבץ טיפים זה נלמד כיצד מסדירים את ההרחקה בקלות.

טיפ מס’ 1 – הרחקה באמצעים מכניים

אמצעים מכניים הם דוממים לא חשמליים אשר יגרמו ליונים לא לרצות לשוב למרפסת הביתית שלכם. אמצעים אלו מתבססים על משטח דוקרני מעט שיגרום ליונים להידקר כשהן מנסות לדרוך. דקירה ברגל והסתבכות של היונה למשך מספר דקות בתוך הדוקרן יגרמו לה לפתוח במנוסה מהמרפסת שלכם וכמוה גם יתר היונים. בכך, תוכלו לחזור לשגרה של תליית כביסה או בילוי במרפסת החלון ללא היונים.

טיפ מס’ 2 – הרחקה באמצעי אלקטרוני

אמצעי אולטרסאוני, כזה אשר משמיע צלילים שאינם בטווח תדרי השמיעה של האדם, מרחיק יונים לפרקי זמן ארוכים מהמרפסות וממסתורי הכביסה. המכשיר יוצב בנקודה קבועה בסמיכות לפתחי האוויר הללו ויבצע את הסלקציה הנדרשת. היונה פשוט תשמע צליל שהיא לא תוכל להמשיך ולשאת, ועל כן לא תבוא לקונן אצלכם שוב. מכשיר יעיל מאד למי שמחפש תוצאות הרחקה מהירות ללא ידע בהדברה.

טיפ מס’ 3 – בחרו ספק עם אמצעי הרחקת יונים מתקדמים שיידע מה לעשות אצלכם בבית

הרחקת יונים נועדה בראש ובראשונה לייצר לכם סביבה נקייה וסטרילית מהדבקות. לכן, חשוב לשאול מומחי הרחקת יונים ומדבירים מוסמכים על אמצעי ההרחקה המתאימים לכם ביותר. התאמתם על ידי צוותי הדברה או הרחקת יונים מקצועיים תבטיח לכם סביבה נקייה מקינון יונים הן בבית והם במרפסת החוץ.

טיפ מס’ 4 – עמדו בקשר עם הספק גם בעתיד

הרחקת יונים היא משימה שלא ניתן לדעת מתי תצטרכו פעם נוספת. לכן, חשוב לעמוד בקשר עם טכנאי ההרחקה שישתף אתכם בתמורות חדשות בענף זה ויגרום לבית שלכם תמיד להיות חף ממעופפים אלה, ובטוח לשהייה ליד החלונות והמרפסות בצורה שלא משתמעת לשתי פנים.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים