טיפים שימושיים לבחירת חברת השכרת כספת פרטית

השכרת כספת פרטית מחברה פרטית היא המהלך האחראי ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם בשביל לשמור על רכושכם וגם על החיים שלכם. כשאתם מחליטים לשים את הכספת בבית, אתם מכינים לעצמכם מלכודת מוות. ללא קשר לרמה בה היא הוסלקה והוחבאה, מי שירצה – ידע שיש לכם כספת. מרגישים זאת, רואים את החריר בקיר או את הדלת החדשה שהותקנה מבעדו וזה מעלה הרבה סימני שאלה. השיחה עם גורם פלילי צד גימ”ל על הכספת היא רק שאלה של זמן. כאשר הכספת היא בבנק, שמרתם על חייכם, אך על הרכוש קצת פחות טוב. הבנק אינו בנוי לעמוד באבטחת כספות ראויה למאה ה- 21. מעשי שוד וביזה מתרחשים פעמים לא מעטות כלל, וכאשר זה יקרה בתא הכספת שלכם, הבנק לא ייקח אחריות. תצטרכו לתבוע אותו. מעבר לכך, גם בשגרה השירות מאד דל, מוגבל ל- 20 מפגשים בשנה ולשעות פתיחת הסניף גרידא. אז, כיצד מומלץ לבחור מתחם כספות פרטי, אתם שואלים?

טיפ מס’ 1: ודאו שהחברה מאבטחת כראוי את המתחם

אבטחה ראויה מורכבת מקירות שלא בנויים ממלט נשר, אלא מבטון מיוחד שיבא מחו”ל, כולל ברזלים. בנוסף, בכניסה צריכה להיות בקרה ביומטרית או על ידי שומרים בליווי אמצעי אלקטרוני כלשהו (מגנומטר, למשל). בחברת השכרת כספת פרטית עם ביטוח צריכה להיות שמירה מן המעלה הראשונה עם שומרים יוצאי יחידות קרביות. חשוב לוודא שהם עוברים פוליגרף על מנת לשמור על אמינותם ונאמנותם ללקוחות.

טיפ מס’ 2: ודאו שהחברה הפרטית לא מגבילה אתכם בביקורים

בתוך חדר כספות פרטי משלמים פי 2 ויותר לשנה בממוצע מאשר בבנק. תמורת שירות כזה, המינימום הנדרש מהחברה הוא לא להגביל אתכם בביקורים. ניתן להגיל בשעה. חברות רבות מבקשות מהלקוחות לצאת ב- 22:00 בלילה וזה לגמרי סביר, אבל בשום אופן לא סופרות ביקורים ולא מגבילות לשעות פתיחה ספורות באמצע היום כמו בבנק. השכרת כספת ללא הגבלת ביקורים היא המינימום הנדרש מחברה שמספקת את השירות באופן פרטי.

טיפ מס’ 3: ודאו היטב מהם תנאי פוליסת הביטוח שחברת הכספות מספקת לכם

במקרה הזה, חברת כספות פרטית היא רק המתווכת. הפוליסה שייכת לחברת ביטוח רכוש מפורסמת, כמו למשל Lloyds מבריטניה. על הלקוח לוודא שהכיסוי מכיל רכוש בכמות מכובדת, למשל 5,000 דולר ארה”ב. מומלץ לוודא האם ניתן להגדיל את הכיסוי בתוספת תשלום.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים