כיצד תמצאו שירות ירי ביונים שיתאים לכם?

שירות ירי ביונים הוא אחד מהחשובים שתצטרכו בעיר. הדברה היא נושא חם במיוחד בחיץ בין עונות השנה, ובעונות המעבר, כלומר באביב לפני הקיץ ובסתיו לפני החורף. בתקופות אלה ניתן לקבל שירות ירי ביונים במחיר זול יחסית בשל תנאי הסביבה הנוחים שנוצרים בשביל לעבוד בחצרכם ובסביבתה. זה גם יהיה חכם יותר מבחינה פרקטית, משום שתחת מזג אוויר טוב, יכול המדביר למצוא כשלי חדירת יונים ולהתריע לכם מבעוד מועד, כשהוא בשיא כוחו ויכול לראות כל דבר בסביבתכם. מתי שמאד חם, ובקושי ניתן לשהות בחוץ, או גשום בצורה חזקה, המדביר שלכם יתקשה למצוא את המרחבים הבעייתיים באותה רמת מקצועיות. לכן, אם מטרת ההדברה היא למנוע חדירת יונים, באביב ובסתיו תזמינו את השירות.

מדביר מורשה הוא אדם שיש לו תעודה ממשרד החקלאות שמסמיכה אותו לעסוק בהדברה

לא רק כשמדובר על ירי ביונים אלא בכל עבודת הדברה, אתם עלולים ליפול על אנשים שהם לא באמת מדבירים, והן ינסו להרוויח עליכם בלי לתת משהו אפקטיבי בתמורה (לעתים הם עלולים להרוס עוד יותר ובכך לעודד את היונים להיכנס אליכם לבית ולחצר באמצעות סדרה של מהלכים שלא ייעשו או לגרום לנזק לסביבה בעת הירי). לכן, לפני תחילת עבודה, בדקו כי שירות הדברה שאתם בוחרים מצויד בתעודת הסמכה של משרד החקלאות.

קרוב לאזור המגורים שלכם בעיר – יתרון

בדרך זו נכון לבחור שירות הדברה בכל מקום בארץ. אזור פעולה שסובב את השכונה שלכם הוא אינדיקציה שהמדביר מכיר טוב את האזור, ולכן הוא יוכל לזהות בקלות מוקדים בעייתיים של התרבות יונים וקינון שלהן, שעלול להיות המקור לחדירתם. אם אתם חושבים שרוב הבעיות יימצאו בבית שלכם אז אתם טועים. המון בעיות הדברה – מקורן בכלל לא באשמתכם, אלא בשל חור באדמה או באיזשהו קיר שנוצר במרחב החיצוני.

למה דווקא ירי ביונים?

הרחקה של יונים היא קשה ומורכבת מאוד. אנו מציעים מגוון רחב של דרכים להרחקה של היונים אך לעיתים מדובר בבעיה קשה מאוד והאפשרות היחידה להרחיק אותן מסביבת המגורים שלכם היא באמצעות ירי ביונים.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים