כך מומלץ להסדיר שירות מטעמה של חברת הדברה במרכז

הדברה במרכז היא אחת המשימות החשובות שתעשו באזור. האזור העמוס מזמין למפעלים כמו גם לבתים פרטיים, לא מעט מפגשים עם מזיקים, החל ממרבצי נמלים וטרמיטים ועד התיקן הגרמני ומכרסמים שונים המאיימים על המבנה. כאשר יש לכם חשד כי הבית או המפעל לא מודברים, הוא לא בלתי מבוסס. סביבה לא מודברת מרגישים. ההיגיינה יורדת, יש עובש על הקירות, צואת עכברים נראית כשפותחים את הדלת בארון המטבח, ועוד. אתם לא צריכים להודיע אפילו במה אתם חושדים. די שתפתחו קריאה לפיה הבית או המפעל לא מודברים, ונציגי החברה ידעו בדיוק מה לעשות על מנת להשיב לכם סביבה בטוחה במבנה שבחזקתכם.

את החברה חשוב לאתר כשהיא בסביבתכם הקרובה

חברת הדברה במרכז מאד חשובה שתפעל בסביבה שלכם. חברה שפועלת רחוק עשויה לגבות על כך אקסטרה מחיר ולספק שירות איטי הכרוך בהגעה ליעד שלכם. לדוגמה, ראשון לציון ורמת אביב שתיהן מוגדרות “מרכז הארץ”, אבל אם בעיית ההדברה נוצרה ברמת אביב, חברת הדברה בראשון לציון עשויה שלא לסייע ביעילות מספקת לפתרונה. חברת הדברה מקומית עשויה להיות יותר משתלמת, עם תנאי נגישות יותר טובים עבורכם.

מומלץ להסדיר מראש את מהלכי ההדברה

אף פעם אל תניחו שאתם יודעים מה עובדי חברת הדברה במרכז מתככנים עבורכם. הם זיהו מזיקים? אל תניחו שאתם יודעים איך מטפלים בהם. שאלו את העובדים בדיוק מהם התסריטים המדוברים, כיצד להיערך אליהם, מה לפנות מארונות המזון והמשקה, האם נדרש פינוי ילדים וחיות מחמד? לכל אלה חשוב להיערך אפריורית, מבלי שאיזשהו תסריט יהווה עבורכם הפתעה ביום ההדברה.

חשוב להגדיר יעדים מדויקים בטרם מעשה

יש ליזום מול החברה יעדים מדויקים לביצוע. סכמו עם הנציגים שהשירות לא יתהווה עם אפסיילים לאחר ביצועו, על מנת שתוכלו להיערך עם תקציב מוגדר. במקרים רבים, הלקוח מזמין שירות הדברה ואז נציגי החברה מודיעים לו שלשם השלמת התהליך יש לשלם גם על איזשהו שירות שהוא לא תכנן לתקצב קודם לכן. לכן, בפגישת המתאר הראשונית עם נציגי החברה מומלץ שתדעו מראש מהם היעדים ולחסוך הפתעות תקצוב לשירות הנדרש.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים