פתרונות הדברה לעסקים – מינימום הוצאות, מקסימום יעילות: מענה לכל בעיה

אחד השירותים הנחוצים ביותר לבית העסק שלכם, ובמיוחד כיום שאנו נמצאים במעבר בין עונת החורף לעונת האביב, הוא הדברה למפעלים ועסקים. פתרונות הדברה לעסקים מבוססים על הדברה כימית או טבעית. שתי האופציות חייבות להילקח בחשבון. את הבדיקה האם נחוצה הדברה אנו ממליצים לעשות מדי אביב על מנת לוודא שאתם נכנסים לעונות החמות ברגל ימין, ללא מרזב או זיפות-גג דולף, סדקים ברצפה וחורי-מחילות בקירות. המקומות הללו ירוססו על מנת למנוע את חדירת המזיקים, ועליכם תוטל החובה להסדיר את האטימה. בדרך זו אתם מבטיחים כי את העונות החמות הבאות תעברו בשלום, ללא נוכחות נמלים, טרמיטים, תיקנים ומכרסמים באשר הם.

הדברה כימית

את ההדברה הכימית מומלץ לבצע כאשר אתם נמצאים בשלב קריטי של נוכחות המזיקים: הם התרבו או יצרו נזקים כבדים לתשתיות שאינכם מעוניינים לקחת סיכונים עתידיים נוספים. ההדברה תתבצע באמצעות פינוי חומרים רגישים, מזון, ועוד. בסיום ההדברה יינתן לכם לוח זמני חזרה לשגרה, כולל שעות בהן ניתן להחזיר את התכולה שפיניתם על מנת שהיא תשב בארונות שלכם בבטחה וללא ספיגת רעלי ההדברה.

הדברה טבעית

ההדברה הטבעית מבוססת על חומרים טבעיים כמו גרגירי “בזלת” המפורסמים נגד נמלים או ג’ל קוטל למריחה באזורי ההתרבות והקינון שלהן. קיימים גם חומרי הדברה טבעית למיגור מזיקים גדולים יותר כמו תיקנים. החומרים הללו, בשונה מהחומרים הכימיים שאוזכרו לעיל, 100% ידידותיים לסביבה, ופוגעים רק במזיקים. לכן, אינכם צריכים לפנות מזון ותשתיות כלל. המשרד יכול להמשיך לספק עבודה למועסקיו וההדברה תצא לפועל במהלך השגרה הרגילה.

ריסוס

ריסוס היא פעולה שמתבצעת, בדרך כלל, בסופי עונות חורף על מנת לוודא כי לקראת האביב לא נוצרו נקיקים, חורים ופתחים לחדירת מזיקים. השירות כולל בדיקה, וביצוע ריסוס הלכה למעשה אם נמצאו לקונות. במסגרת שירות הדברה למפעלים ועסקים ניתן להזמין ריסוס על מנת לוודא כי בית העסק שלכם נקי, סטרילי ועתיד להיות חף ממזיקים. פתרונות הדברה לעסקים מחזירים את הסביבה שלכם להיות נקייה ובטוחה ותורמים להצלחת העבודה שלכם בבית העסק. אם אתם חשים כי בית העסק נגוע במזיקים, פנו לחברת הדברה למפעלים למענה מהיר.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים