רעיונות יצירתיים לשילוב קרש או שולחן גיהוץ בחלל הבית והעבודה

בעוד שכל תופרת תגיד לכם שמכונת התפירה שלה היא המוצר השימושי ביותר בעבודה שלה, רבים יסכימו שמגהץ טוב הוא הסוד השמור ביותר לגימור מקצועי. בין אם יש לכם חלל קטן או גדול שהוקדש לגיהוץ, יש לנו למה דרכים יצירתיות לשילוב של שולחן גיהוץ או קרש גיהוץ בחלל העבודה שלכם כך שתוכלו לנצל כל סנטימטר של שטח באזור העבודה בצורה הטובה ביותר.

מכיוון שתמיד קשה למצוא מקום מתאים, במיוחד עבור שולחן גיהוץ גדול, אוסף הרעיונות שלנו יעזור לכם לסדר טוב יותר את חלל העבודה שלכם ולנצל את המרחב בצורה הרבה יותר טובה.

1. שיפוץ רהיט קיים – אם יש לכם שולחן עבודה או אפילו שידת מגירות, תוכלו להתקין את המשטח של קרש הגיהוץ על גביהם וכך ליצור דו שימושיות ברהיט הקיים ולנצל טוב יותר את שטח העבודה הקיים.

2. קרש גיהוץ מתקפל – אם אין לכם מספיק מקום, קרש גיהוץ מתקפל הוא הפתרון הטוב ביותר כך שתוכלו להוציא אותו רק כאשר אתם צריכים ולאחסן אותו בקלות כאשר הוא לא בשימוש.

3. שולחן גיהוץ מובנה – שולחן מקצועי אשר נבנה במיוחד עבורכם והוא מתאים בעיקר למתפרות, מכבסות או מקומות מקצועיים בהם משתמשים בתדירות גבוהה מאוד בעבודות גיהוץ.

4. קרש גיהוץ מיני – קרש שהוא בגודל של חצי מגודל קרש הגיהוץ המוכר, והוא נייד. קרש גיהוץ כזה מתאים בעיקר לבתים פרטיים ולחדרי כביסה קטנים, ולאלו אשר אין להם הרבה עבודות גיהוץ לבצע מידי יום.

5. קרש גיהוץ נגלל לארון – אם יש לכם חדר ארונות או חלל ארונות פתוחים, תוכלו למצוא היום קרשי חיתוך הנתפסים על מדף – מגירה וכך כאשר הם לא בשימוש אתם יכולים לגלול אותם חזרה לתוך הארוך ולחסוך הרבה מאוד מקום.

6. שימוש בשטח על גבי מכונת הכביסה – תוכלו להיות יצירתיים וליצור שטח גיהוץ באמצעות לוח מרופד אותו תניחו על מכונת הכביסה שלכם, מה שמתאים ביותר לחדרי כביסה קטנים ויוצר עמדת גיהוץ מושלמת לכל בית.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים