כך מומלץ לבחור מכונת קשירה לאריזות

מכונת קשירה מסייעת לסגור קרטונים, עצים וקופסאות מתכת לכדי מארזים סגורים ומוגנים. המכונות מבססות את פועלן על סרטי קשירה פלסטיים הניתנים לחיתוך או לפרימה באמצעות הוצאת הסיכה שמשודכת בקצותיהם. כיצד מומלץ לבחור מכונת קשירה? במאמר שלפניכם נספק את כל המידע שאתם צריכים אתכם לשם כך.

פנו לחנות מוצרי קשירת אריזות

בחנות זו תוכלו למצוא גם חומרי גלם בודדים כמו סרט בד דביק וסרטי פלסטיק לקשירה וגם מכונות חדישות ליישום הקשירה. בחנות תוכלו לקבל את כל הייעוץ שאתם צריכים לקראת רכישת מכונת קשירה שתתאים לפעילות שלכם באופן מיטבי. אלו סוגי מכונות קשירה ישנם וכיצד לבחור אותם? על כך נסביר מעט בפרקים הבאים.

קביעת דגם מכונת הקשירה

ראשית כל, חשוב לשים את ההבדל בין מפעל שתכליתו היא קשירת קופסאות לבין עסק שבאופן חד פעמי צריך לקשור אותם לצורך יציאה לפרויקט שיווק כלשהו, למשל. ההבדל קריטי משום שבמפעל שזהו משלח היד שלו – יש צורך באופרציית קשירה ולא במכונה בודדת. מפעל כזה צריך להעמיד בחדריו מכונות קשירה גדולות שגם חותכות את סרטי הקשירה, גם דואגות שהם יקיפו את החבילה וגם יתהדקו עליה. זאת, בשונה מבית עסק שיוצא באופן חד פעמי (או לעתים רחוקות) לפרויקט שיווקי. בבית עסק כזה ניתן להסדיר מכונת קשירה ידנית בה ניתן למלא סרטי קשירה. החיסרון הוא אמנם שסרטי קשירה יהפכו להיות חומרי גלם קבועים לרכישה אבל קלות השימוש במכונה ואיגוד 4-5 ארגזי עלונים וחומר פרסומי לכדי חבילות מסודרות המוכנות להפצה מאד מובהקת ולא מצריכה אופרציית קשירה כמו במפעלים הגדולים. במבחן התוצאה, לבית עסק זול יותר לרכוש סרטי קשירה באופן קבוע מאשר לשלם מאות שקלים למפעל קשירה שיעשה זאת בשבילו.

בחרו את הכלי בהתאם לסוג סרט הקשירה

בקשירת חבילת קרטון די להצטייד במכשיר שקושר סרטי פלסטיק. בקשירת חבילה שהקופסה עשויה מתכת תצטרכו אמצעי קשירה חזק יותר, למשל סרטי פלדה ולכן יהיה צורך להצטייד במכונת קשירת סרטי פלדה. חשוב לבסס את רכישתה של מכונת קשירה בהתאם לסוג החומר שבאמצעותו קושרים על מנת שבעסק שלכם תהיה מכונה שתוכל לשרת את מטרותיכם בפועל.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים