כל מה שצריך לדעת על שלטי בטיחות אש בעבודה

במקומות עבודה, שלטי בטיחות אש נמצאים, על פי חוק, בכל מקום במרחב. חלק מהשלטים מעידים כי לפניכם תשתית כיבוי אש, למשל השלט הלבן-אדום “אש” שנמצא בחזית ארון הכיבוי שהגלגלון נמצא בתוכו. חלק אחר של השלטים הם שלטי מילוט כמו “יציאת חירום” (לרוב, שלט ירוק) או “כניסה” (כנ”ל). כיצד מומלץ להסדיר שלטי בטיחות אש בעבודה? להלן כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

פנו לחברה המייצרת שלטים על פי תקן

חשוב מאד שלא להפקיד את העבודה בבית דפוס אקראי, אלא בחברה שמתמחה בייצור שלטי בטיחות אש בעבודה. חברה זו עובדת על פי תקנים ותייצר לכם שלטים עם גודל-פונט נכון, עם צבעים נכונים ברמת הבהירות הנדרשת, תוך עמידה בכל התקנים. שלטי בטיחות אש בעבודה של חברה כזו לא יצריכו ביקורת חוזרת מפקחים ויזכו אתכם בכל שנה ברישיון עסק לשנה הבאה.

הכינו עצמכם לרכישה – ספרו את שלטי כיבוי האש הנדרשים בהתאם לתשתיות

אם אתם מכבים אש עם ארון אדום וגלגלון בתוכו (במקום, או בנוסף למטף) אתם תצטרכו שילוט מדבקה לבנה עם הכיתוב “אש” באדום. בכל דלת במשרד או במפעל תצטרכו שלט “כניסה”, “יציאה” או “יציאת חירום” בהתאם לסוג הייעוד של המפתח. התייעצו עם מומחי כיבוי אש באשר לייעוד המפתחים, ובהתאם לכך הכינו רשימה מסודרת של שלטי בטיחות אש בעבודה שתימסר לחברת הייצור. היא תעבוד על פי הכמות שתמסרו ותספק לכם הצעת מחיר בהתאם.

כדאי לדעת – שילוט לחניונים

כפי שבמקום עבודה רגלי יש שלטי בטיחות אש, כך קורה בדיוק גם בחניון. שילוט לחניונים מיועד גם למכוניות וגם להולכי רגל שירדו מהאוטו אחרי החנייה, או נכנסו לחניון לאחר גמר הסידורים שלהם, לכיוון המכונית. בחברת ייצור שלטי בטיחות אש בעבודה מייצרים גם שילוט לחניונים המכסה את כל תשתיות הבטיחות בהם. אם יש לכם חניון בבעלות או בחזקה שלכם, התייעצו עם מומחה בטיחות אש באשר למיקומם של השלטים והכינו רשימה מסודרת של שילוט לחניונים אשר תימסר לחברת ייצור ייעודית. היא תספק עבורכם הצעת מחיר עבור שילוט לחניונים ותייצר אותם בהתאם לדרישותיכם ולכמויות שתמסרו.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים