פתרונות שיעזרו לכם להרחיק את היונים מסביבת המגורים שלכם

יונים יכולות לגרום ללא מעט נזק כאשר הן נמצאות בסביבת מגורים של בני אדם או באזורים חקלאיים. אם גם אתם סובלים מבעיית יונים באזור שלכם, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לשלוט על הבעיה ולהרחיק אותן מהסביבה.

פתרון 1: דוקרנים

אחד המכשירים הטובים ביותר לטווח הארוך שבטוח ירתיע יונים הוא דוקרנים. דוקרנים של יונים הם מחסום חזותי ופיזי אשר נועד על מנת למנוע מהיונים גישה למקומות בהם הן יכולות לעמוד ולעצור מהתעופה שלהן. אנו ממליצים להתקין אותם על גבי עליות גג, על מעקה המרפסת או מסתור הכביסה או אפילו גדר הבית, כך שהן יתרחקו מהסביבה ויבינו שאין להן היכן לקנן במקום.

פתרון 2: סרט מחזיר אור

כן, סרטים מחזירי אור, או אפילו דיסקים ישנים, יכולים לעזור להפחיד את כל היונים המטרידות ולהרחיק אותן מהסביבה.

מלבד האור המשקף הנוצץ, לגורם ההרתעה החזותי יש גם אלמנט נשמע שמבהיל את היונים. ברוח רצועות הסרט מייצרות אפקט פצפוץ קל שמבלבל ומפחיד את היונים ולכן הוא יכול לסייע גם בבתי מגורים וגם באזורים חקלאיים.

פתרון 3: פסלים של ציפורי טרף

בעונת החורף כאשר חשוך יותר פסלים דמויי ציפורי טרף יכולים לסייע מאוד בהרחקת היונים. היונים מזהות אותם מרחוק ובטוחות כי יש סכנה במקום ולכן הן לא יתקרבו אליו. יחד עם זאת, נמצא כי במקומות מסויימים היונים כבר למדו כי לא מדובר בחיה אמיתית ולכן לאחר זמן מה הן כבר חוזרות לאותו המקום ללא חשש.

פתרון 4: רשת יונים

הרשת יוצרת למעשה סוג של מחסום פיזי אשר מבטיח שהיונים לא יקננו בסביבה ולא יכנסו אל מסתור הכביסה או עליית הגג שלכם. הפתרון הזה הוא מושלם במיוחד בתקופת החורף כאשר היונים מחפשות חלל חם ומבודד.

פתרון 5: ירי ביונים

ליונה יש זיכרון טוב ולכן ירי ביונים ברובה אוויר אשר לא פוגע בה אך גורם לה לחוש כי יש סכנה עבורה בסביבה יגרום לה להתרחק מהמקום ולא לשוב אליו לאחר מכן.

Leave a Replay

ליצירת קשר ולייעוץ ראשוני השאירו פרטים